Botaniska Trädgården i Göteborg
Helg med sagogänget! Nästan hela truppen samlad drog vi till Botaniska trädgården i Göteborg.
 
Hemliga grottor...
 
...och zombieormbunkar! :O
 
Männen i våra liv. M & M. Öl är viktigt för näringsintaget, och man måste alltid bygga torn. Viktigt.
 
Grönskan var en underbar oas i stadens och livets brus. Men mest oas var nog ändå Thereses och Magnus lägenhet, där vi kurade resten av tiden. Godaste maten någonsin, skratt och spel. Jag känner mig så hemma där. Försvann i min egen värld en stund och byggde minipussel. Allt var precis som det skulle. Inre frid.
 
Nu är det bara en månad kvar tills vi ses allihop på Medeltidsveckan i Visby! :D 
 
Bästa och allra käraste vänner. Vad skulle jag göra utan er? <3
#1 - Therese -miaulin-

Ååhh, finaste! Nu är det verkligen inte alls långt kvar till medeltiden. Längtar så! Saknar att ha gänget samlat <3

#2 - Linda

Men åh, hur vackert var inte detta. Något att besöka i göteborg alltså? Om jag någonsin kommer dit, hihi!

Svar: Rekommenderar verkligen Botaniska i Göteborg! :D Finns massor av olika stilar av trädgårdar där inne. Själv var den japanska min favorit, och så den delen med vattenfallet. Tror det är mysigast på våren, mest blommor då. Hoppas du kommer dit! :) kram
Lovisa

#3 - Linnea

Åh, så fint!!