En blåsippa som duger
Av cirka... 150 bilder? så blev det åtminstone en bild som jag känner mig okej med. Tack gud för Raw-format men jag är ändå inte nöjd. Men men... övning ger färdighet. Nu ska jag sluta fotografera blommor och börja rita istället. Det KAN jag ju.
 
#1 - Linnea

Åh, så fin, har fortfarande inte sett någon blåsippa :/

#2 - Vican

Du borde vara nöjd. Bilden är ju fantastisk fin! :D

Svar: Åh tack snälla! Jag är väldigt självkritisk. Det är väl mest färgerna jag är tveksam till, har inte fått helt koll på sånt ännu
Lovisa

#3 - Jennifer Nilsson

Men åh, sååååå vacker! :D

Svar: Men tack! :) Det var en väldigt fin kväll i skogen den dagen
Lovisa

#4 - Mathilda Ahlberg

Det krävs träning, skärpan har du ju satt galant! Personligen hade jag nog försökt redigera upp den lite ljusare.

Svar: Åh tack snälla! Autofokus är ett måste för min del ;) jag har jättesvårt att se annars.
Jaa... Kanske är den en aningen mörk. Hade tänkt mig lite "sago-mystik-känsla" men det kanske behöver ljusas upp lite ändå som du säger. Tack för kritik! :)
Lovisa

#5 - Vican

SV; Nämen, nått sånt hade jag med för inte så länge sen. Fick feber, och hals bara sved. Var kanske dålig i 3 dagar, sen gick det över lika fort som det kom. Jätteskumt!

Åh, ja! Det vore jättesnällt!! <3

#6 - EMMAWHO

En bra bild är ju värd 150 sämre ;) Fin!