Det var väl på tiden...
...att jag uppdaterade här. Har ingen teckning som visar hur livet är , och har egentligen inte mycket att skriva...
...men det känns som man måste hålla bloggen liiiite flytande iallafall.

Jobbet är slut nu, bara lite sommarkurser kvar.
Skolan börjar nästa vecka. ROLIGT!!!!  Jag är nog en av de få som faktiskt ser fram emot D-arbetet. Ska bli så roligt att få göra precis det man vill och är bra på.



Fick massa roligt nytt konstnärsmaterial när jag fyllde år. Kanske kan kreativiteten dra igång igen?

Projektor har införskaffats och monterats i taket. Micke köpte sin kusins gamla. Så nu har vi bio! Ska ha Disney-stund på mitt kalas nån gång nu snart.

Lönen har dykt in på kontot och det är mycket man vill ha:
- Saker till lägenheten
- Ännu mer till lägenheten
- Skor (världens finaste stövletter på DinSko)
- Hårklippning
- Strumpbyxor

Det blir till att prioritera. Men i september blir det massa mer pengar (CSN) så då kan man shoppa lite friare.

Har möblerat om i garderoberna här hemma så jag har fått klädkammaren som min egen. Har gjort en egen mys-läs-hörna där inne också. Där ska jag inreda myspys. Kände att jag behövde en egen vrå, även om det är så härligt att bo två i en fin lägenhet.

Det va allt för denna gång. Ska komma igång mer seriöst med bloggandet men sommarkurserna tar all tid!

hejsvej