Update av nuläget

Det är VARMT!!!! Känns som man bor i tropikerna eller så. Alltid ska man klaga på något, hehe och nu är det för varmt faktiskt. Svårt att koncentrera sig på skolarbete med sommarkurser i den kvava värmen.
Men det är ändå underbart med sommar! :)

Började sommarjobba i måndags på Clas Ohlson. Härligt att vara back in business :D Det är ett riktgt bra jobb med bra kollegor. "Clas Ohlson-andan, JAVISST!" Redigt och bra
Mjukstart blev det, för jag jobbade måndag tisdag, var ledig i onsdags och torsdags, jobbade fredag och nu är jag ledig lördag, söndag, måndag och tisdag. Och det är som bäst väder nu under ledigheten. NICE

Jag och Micke impulsköpte en soffa på rea igår! :o Hehe, det var rea på EM-möbler så vi gick dit för att kolla. Där sålde dom en snygg OCH skön soffa för 3000:- Med vårt presentkort blev det 2000 + frakt. En soffa för 2500 får man knappt ens på IKEA ju. Värsta fyndet!

Sen måste jag berätta om en artist jag snubblade över på Spotify häromdagen. Jag provklickade på lite nya artister och hittade Regina Spektor; en singer-songwriter med ryskt ursprung. Shit va bra hon är! Påminner till rösten om Maia Hirasawa men har mer klassiskt inspirerad musik.
Jag bara MÅSTE ha hennes skiva "Far".