Jag blir då aldrig nöjd!

Nä... jag insåg att min bloggdesign föralltid kommer vara work in progress. Får fundera vidare. Lägger istället upp en bild på dom goda bullarna jag bakat som jag VET finns i frysen och som jag är GRYMT sugen på. Men ajja bajja, inte före middagen! Det blir iofs marinerat fläskkött med matvete, sås och persikohalvor till. Inte så dumt :)

(Och nej, jag gillar inte att fota egentligen, men bull-bilden såg så härligt skrytig ut så jag va tvungen att ta med den)
#1 - wingers

åhh, de såg ju så goda ut!



ja, jag kände att det var bara att inser att helgen var inte den bästa, men det är inte ngt man kan hänga upp sig på : ) nya tag!

#2 - Linda - ndaiL

Mums :)



det är bakat med en bakmaskin!

#3 - aw - gotlandstöis ツ

din design är så fin :))

#4 - Neha

Mums:D



Åh vad roligt att du tycker det, vad glad jag blir=)

Allt bra med dig?=)

#5 - Victor

blev bullsugen nu :=)

#6 - Carolina

TACK så jättemycket för allt beröm :) Hoppas du har en bra dag? Kommer lägga upp fler bilder på bloggen idag, håll utkik ♥



Lycka till med din nya design!

#7 - Art by Lisa Lans

sv: tack (: hm...tror att mössan är köpt på..cubus? om jag inte minns helt fel. men det var väl något år sen. Varm är den ivarjefall (:

#8 - Neha

Härligt, allt är bra här med:D



Spring till närmaste guldfynd butik och se om de råkar ha en kvar. Alla guldfyndbutiker har en skulle jag tro

#9 - Lina K

Ååh vad de där bullarna ser goda ut!! Och inte klokt vad duktig du är på att illustrera!! Älskar dina teckningar =)