Lite pepp

Kände jag behövde lite uppmuntran och pepp. Så jag gjorde mig själv till superhjälte. Det hjälper faktiskt, att tvinga sig att ha höga tankar om sig själv. I am the queen!
#1 - Neha

Varsågod=)



Tack snälla=)

#2 - emma

Den var bra! Och du sålde idag, den kanske bringade med sig lite tur ändå och lite jävlar anamma! kramar :)

#3 - Ida

Jo det är jätteroligt att många gillar det, sådant gör ju också så att man får energi och vill göra ännu mera.



Tack! Du är också jätteduktig, jättebra jobbat med tjejen till spelet, supersnyggt ju! :)



Jo det brukar lösa sig på ett eller annat sätt, det är bara att du hör av dig.



Saknar dig



Hadet bra



/ Ida

#4 - Matilda

kul idé att göra sig själv till superhjälte!



sv: vad härligt att höra att jag inspirerar, det värmer verkligen! tack!

hmm.. hemligheten kring självdiciplinen. har nog ingen faktiskt! haha! vissa dagar har jag ingen diciplin alls, men det är ok för jag vet att det snart kommer dagar då produktiviteten flödar! man kan inte vara kreativ alla dagar, det går inte. man måste vila från det ibland också! annars blir man bara stressad, och det gynnar ju verkligen inte kreativiteten! :)

#5 - Linn [Lajn]

Kul med en vardagsskiss :D Det blir ju lite som en dagbok för sig själv, man vet vad man tänkte på just då man målade det.

#6 - rövhål

måste säga att dina teckningar är ganska så pinsamt oproffsiga.

#7 - Malin

Åh, det där gillar jag! Det kan behövas att man ser sig själv ur en annan synvinkel. Men även en superhjälte behöver få gömma sig i sitt lilla kryp-in och ladda batterierna inför nästa stordåd. ;) Lycka till med allt!

#8 - Emma - fotograf och illustratör

Hejsan! Vilken söt blogg du har. :) Jag illustrerar själv och tycker därför det är extra skoj att kika in hos andra illustratörer. Och visst behöver man intala sig ibland att man är en superhjälte, då löser man det mesta, hihi! :)