Någon slags skiss
Vet inte om jag sagt det men jag och sambon ska snart flytta till en stor och vacker lägenhet i ett gammalt fint hus. Mina tankar snurrar nu mest kring inredning och sånt och då blir det att jag skissar sånt här, detta ska föreställa köket i den kommande lägenheten. Eftersom det är en hyresrätt kan vi inte göra så mycket med köksluckor och golv och sånt, men vi hade tänkt ställa in en köksö iallafall. Jag tror det kommer bli bra.

Väldigt mycket kommer bli bra i den lägenheten. Visst, den är äldre och lite sliten... men kolla in fönstren! FÖNSTREN! Ghaa...... Jag har alltid drömt om att få bo i ett sånt gammalt hus (det är byggt år 1917), nu ska drömmen äntligen bli verklighet. Efter nyår flyttar vi in! ^_^
#1 - Emma - fotograf och illustratör

Åh, låter helt underbart! Låter som det kommer bli en väldans bra start på det nya året för er. :)

#2 - Karoline

hej! vad kul :)

Oja, visst gick vi samtidigt!! (eller jag går ju där fortfarande, hehe). och du gick i samma klass som min kära Ullis! Tack snälla fina för dina ord!

Kram kram

#3 - Emmi - pysslar och designar

vad fin! :) är första gången jag är inne på din blogg och jag måste säga att jag avgudar dina fina illustrationer!

#4 - aliengirl- artist & actor

Sv: Hehehe, ja han var riktigt konstig. :)
Oh thank you for following me, miss beautiful lady! ^^