Konstnärligheter

"Kolibri" Akryl och kollage på kartongskiva
 
För några år sedan målade jag tavlan här ovanför och de härunder. Jag hade en "skvätta-färg-på-tidningspapper"-period på den tiden, och jag måste säga att det är ett väldigt tacksamt sätt att göra konst på. Minsta möjliga ansträngning och det ser ändå kreativt ut. Haha. Men jag gillar det faktiskt. Kolibrin är nog min favorit.
 
Utöver den stilen gjorde jag en del husdjurs-porträtt i akvarell åt människor. Det var en av de små affärsidéerna jag hade när mitt egna företag var igång. Uppskattat av många, men nu finns varken tid, ork eller lust till det.


"Schimpans"
Flytande tusch och kollage på kartong


"Randig katt" - Akvarell

 

"Chihuahua" - Akvarell
 


"Fjällen" - Akvarell och bläck 
#1 - smäm

Wow! Superfina.



I kyrkan som jag går till barnvälsignar man sin bebis och döper sig senare i livet. Barnvälsignelsen är att be och tacka Gud för barnet och det sker utan vatten :)

#2 - Sandra

Vad duktig du är! :)

#4 - Andrea Femerstrand - Illustratör

Åh! Kolibrin va jättefin.



Hoppas bilderna säljer som smör och att jobbet går bra! :)

#5 - Sanna

Fina!

#6 - Mats

Duktigt snyggt faktiskt, sparar länken hit!

#7 - marina

vad fina dom var :)

#8 - Jeanette

Så duktig! Gillar de två första :)



Ha en fin fredag

#9 - Louie

så väldigt fina :)

Svar: Tack snälla <3
Lovisa

#10 - Victoria

Åh vad duktig du är. Älskar första bilden.

Svar: Tack så mycket! :D
Lovisa

#11 - När Annie fotograferar i Kalifornien

Supervackert!! Älskar kolibrin, det är min favoritfågel!!

Svar: Tack snälla! Ja jag gillar också kolibris. Så vackra, och så små! ^_^
Lovisa