Torsdagstema: Hår
Haha, fjoll-Legolas! ;D Målad i Photoshop...

Veckans tema är alltså hår, och vad passar då bättre än en fåfäng alv? ;) Temat är bestämt av Artemilia så gå gärna in på hennes blogg för att se fler bidrag.
#1 - Jennifer Nilsson

Jag älskar den! :D

Svar: Va roligt att du gillar den :)
Lovisa

#2 - GeMina Arts

haha vilken härlig bild!:)
sv: tack så mycket!

Svar: Tack!
Lovisa

#3 - Luxxie - kreativt kaos och konstigheter

Haha, klockrent :D

Svar: hehe tackar ;)
Lovisa

#4 - Anonym

haha nice!

Svar: :) tack, hehe
Lovisa

#5 - LADY THIRTY

Så fint!
Visst var det ett roligt tema den här veckan :D

Svar: Tack! Ja det var verkligen ett roligt tema :) Tacksamt att rita till
Lovisa

#6 - Sofie / Komigensofie

Haha, fyfan vad roligt :D
Kul att se, Legolas är min favvo i Sagan om ringe-filmerna :D

Svar: Hehe tack. Jo han är en bra karaktär. Själv gillar jag nog Aragorn bäst ;)
Lovisa

#7 - Smäm

Jättesnygg. Du var nog ensam om att göra en kille :D

Svar: Tack! Hehe jo jag misstänkte nog att det skulle bli så när jag började måla bilden. Men jag tänkte: Killar har ju också hår? :P haha
Lovisa

#8 - aliengirl- art is my life

Sv: Jaha okej, bra att veta skillnaden! :)

Legolas är en av mina favoriter i Lord of the rings. :D

Svar: Ja, Legolas är en riktig goding ;)Fast jag tar nog hellre Aragorn. Va bra, då kan vi ju ha varsin! ;) hehe
Lovisa

#9 - aliengirl- art is my life

Sv: Jag gillar att designa kläder så jag kommer alltid upp med något plagg som ser lite annorlunda ut! :)