Boklista
För min egen skull (och kanske ni är intresserade också?) så tänkte jag lista de böcker jag vill läsa den närmaste tiden. Ingen särskild turordning, och jag tog med de böcker jag redan läst nyligen, mest för att ha lite koll.
 
 
The Portrait of Dorian Grey
Vi måste prata om Kevin
Siddharta
----Sagan om Is och Eld-----
Kampen om Järntronen
Kungarnas Krig
Svärdets Makt
Kråkornas Fest
Drakarnas Dans
-------------------------------
Dödens Oskulder
The Woman in Black
The Woman in White
Femtio Nyanser av Honom
Femtio Nyanser av Mörker
Femtio Nyanser av Frihet (kommer förmodligen aldrig orka läsa denna...)
The Secret Garden
Jane Eyre
1Q84 - Första boken
1Q84 - Andra boken
1Q84 - Tredje boken
Kafka på stranden
The Program
Divergent
Insurgent
Allegient
Miss Peregrines hem för besynnerliga barn
Huset mittemot
Jellicoe Road
Oceanen vid vägens slut
Doktor sömn
Rebecca
 
 
-------------------------------
 
Listan uppdateras kontinuerligt. Jag tar gärna emot tips på andra böcker att läsa! :)
#1 - Anna

Jag har precis läst "En man som heter Ove" av Fredrik Backman. Jag tyckte den var helt underbar.

Svar: Tack snälla för tipset, jag ska kolla in den :)
Lovisa

#2 - clara

Jane Eyre är helt fantastiskt underbart bra! Svindlande höjder, av Emily Brontë, också!

Svar: Tack för tipsen! Jag är lite sugen på Jane Eyre faktiskt :)
Lovisa