Bredbent med solen i ryggen
Foto: Therese (sen har jag redigerat sönder bilden, heh)
 
Snygg skjutstil ;) OH YEAAHH
#1 - Vican

SV; Jaa! Det var helt underbart! Längtar så tills den 26 april nu :D
Ja, hemskt ledsen att ni inte fått se bilderna än. Fotade en stor fest under söndagen så jag var så illa tvungen att redigera dem först. Men så fort jag kommer hem idag. Ska jag sätta fart och göra klart bågskytte-bilderna :D

Svar: Bästa dagen <3Tyvärr verkar det som jag inte kan vara med den 26:e :((( Min syster kommer på besök och vi träffas alltför sällan, så jag väljer henne såklart. Vi får göra det här fler gånger ändå, livet är långt :) Kanske nån gång i sommar?
Ska bli jättekul att se bilder sen, men känn ingen stress :)
Lovisa

#2 - Jennifer Nilsson

Wow, vad coolt :D Men det måste vara svårt?!

Svar: Det ÄR väldigt svårt. Mycket att hålla reda på, små justeringar av hur man håller bågen avgör jättemycket. Jag har övat nu några gånger så det går bättre och bättre.Fast just när denna bild togs så missade jag med alla pilarna tror jag, haha ;D
Lovisa

#3 - Jennifer Nilsson

Ack den som ger sig ;) Och sedan är det ju som man säger… Övning ger färdighet :D