Höjdpunkter från 2015
2015 var verkligen mitt år. SÅ otroligt mycket roliga saker har hänt och jag är otroligt tacksam för att jag får ha det såhär bra. Jag tänkte lista några av höjdpunkterna under året. Allt får inte plats såklart, men vill ändå visa en del av mina positiva händelser.
 
Alla härliga äventyr med Sagogänget!
Alltså... åh... Vad mycket kul och äventyr vi har hittat på tillsammans? Vintersago-dag i februari, besökte Läckö Slott i april, upptäckte Dumme Mosse i maj, Botaniska trädgården i Göteborg i juni, Medeltidsveckan i augusti och så ett par sagoträffar under hösten också. Ibland har vi varit full styrka, ibland färre. Men shit va kul vi har tillsammans! Therese, Magnus och Elin, ni är ta mig fan bäst! Och du och jag Micke (du vet att du är bäst), alltid och förevigt.
 
Skid-VM i Falun
En härlig vinterdag åkte jag och mamma för att se skid-VM i Falun! Jag är inte så sportintresserad annars, men det var faktiskt bland det roligaste jag varit på. Sån stämning! 
 
Vi fick ett nytt badrum!
Från 70-tals-grönt golv med blommiga väggar, till helkaklat superfräscht. Golvvärme. Jag är i himlen nu.
 
Jag förgyllde tillvaron med flätade frisyrer
Okej ingen stor grej kanske, men det var lite vardagsmagi för mig. Ett sätt att hålla mig sysselsatt när verkligheten var lite grå. Jag lärde mig göra fiskbensfläta! Och nu har jag klippt av mig håret, fan haha...
 
Fikamys och spelkvällar
Jag och Micke hittade ungefär världens mysigaste gårdscafé på landet: Flättinge Gårdscafé. Och så upptäckte vi hur galet roligt det är att spela Ticket To Ride. 
 
Greklandsresan!
Det här härliga gänget åkte till Kreta i en vecka. 
Den här bilden sammanfattar känslan. Helt. Jäkla. Underbart. Tack mamma och pappa <3
 
Syrran skaffade katt
Världens sötaste Ralph. Det är ju inte ens min katt, haha, men han är för underbar för att inte nämnas.
 
Vi gifte oss på Medeltidsveckan!
Foto: Elin
Inte bara fick vi uppleva Visbys magi bara som det är. Lite spontant bestämde jag och Micke oss för att lova varandra evig kärlek, och våra band knöts där och då. Sen hade vi en fantastisk vecka tillsammans på rosornas ö!
 
 
 
 
 
Jag skaffade pilbåge
Efter flera månaders väntan var den äntligen min! En egen Falco Trophy långbåge! Nu kunde jag börja ta bågskyttet till nya nivåer, och det har jag gjort. Nu går det bara bättre och bättre och jag har varit med i min första tävling,
 
Jag bytte jobb
Ett år av teknikinformatörsstudier lönade sig! Jag fick ett nytt jobb och har aldrig varit lyckligare! (bilden visar hur glad jag var när allt var klart) Så skönt att komma vidare!
 
Alla underbara sagopromenader
De här trakterna har blivit mitt hem nu. På riktigt. Och jag älskar varje sekund jag får utforska naturen och omgivningarna här runtomkring.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sagosystrar på Instagram
Sist, men inte minst: Sagosystrarnas instagram! Vid första advent bestämde jag, Therese och Elin att vi skulle starta ett instagramkonto tillsammans där vi kunde dela med oss av våra äventyr. Vi startade @sagosystrar och började lägga ut bilder. På mindre än en månad hade vi 1000 följare, och i skrivande stund har det ökat till över 1500. Helt galet!
 
@sagosystrar forever!
(foto: Therese)
 
Allt som allt, ett MYCKET bra år. Är nästan lite stressad inför 2016... jag menar, hur toppar man detta?
#1 - Therese -miaulin-

Åååh, vad fint!! Är så glad att du har nytt jobb och att livet är så bra!! <3 ni är så himla fina allihopa!!

Svar: Det är så mycket tack vare er som det blivit så bra! Pepp för nästa år nu! <3
Lovisa

#2 - Elin [ n e v n a r i e n ]

Alltså ditt år! Helt galet!! :D :D Så himla glad för dig och allt detta fina :D

Svar: Det har typ varit FÖR bra. Och nu ska 2016 bli ännu bättre, för alla! Peppar för alla sagoträffar och kreativ boost
Lovisa

#3 - Cassandra Haraldsson

Så härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!
Lovisa

#4 - Sandra

Så himla härliga bilder och du ser ut att ha haft ett händelserikt år! :) Älskar verkligen alla fantasybilderna!

Tänkte be dig om lite hjälp faktiskt, men bara om du har lust! Är lite nyfiken på hur ni gick tillväga när ni gifte er på medeltidsveckan? Om du vill, har tid och lust får du jättegärna skicka ett mail med lite tips :)

Följer dig (och er alla 3) spänt för att se vad 2016 kommer med för magiskt och satsar på att få in ännu mer magi i mitt eget liv :D

Svar: Hej och förlåt för sent svar!Tack va roligt att du tycker det <3 Det var ett väldigt bra år faktiskt :)

Det kommer ett mail om hur vi gjorde när vi skulle gifta oss :)

Va kul att du följer oss! Det låter ju awesome att du ska få in mer magi i ditt eget liv också. Verkligheten är tråkig, låt oss skapa vår egen <3
Lovisa