Den underbara flykten till Kreta
Jag måste bara få berätta om resan som jag och min familj gjorde i början av juli. Min pappa fyllde år, och för att fira detta åkte vi, 6 personer, tillsammans till Kreta. Det blev en helt underbar vecka som fortfarande känns overklig när jag tänker tillbaka på det.
 
Min systers pojkvän Henrik, Mamma, Pappa, Syrran, Micke och Jag. Alla förväntansfulla på flygplatsen.
 
Det var här vi skulle bo!
 
Hotellrummet var galet fint. Jag var i chock.
 
Morgonrockar med rosor i, och en "kuddmeny" ifall man inte var nöjd med de kuddarna. Snobberi delux?
 
Det blev poolhäng varje daaag!
 
 
 
 
 
 
 
Skadeglädje är den enda sanna glädjen.
 
Badat verkligen massor. Havet var inte helt fel heller. Jag och favoritdrinken.
 
En dag var det beachparty! ;D 
 
 
Haha. Det kändes sådär underbart som en blandning av Sällskapsresan och en fest i The Sims. Klockers!
 
Vi var såklart med på vattengympa nästan varje dag också!
 
En kväll hade vi födelsedagsmiddagen för pappa, i en av hotellets flera restauranger. Magiskt fint!
 
Att bero på restauranger; buffématen som serverades varje dag var fantastiskt fräsch och fin.
 
Mmm...fruktfrukost!
 
Utsikt från balkongen mot en av restaurangernas terasser.
 
Självklart måste man ju beställa in room service till frukost någon gång i sitt liv!
 
Bortskämda till tusen...

Vi åkte in till stan i Chania ett par gånger:
 
 
 
 
Pappa var "swag" , hahah, medan vi tjejer koncentrerade oss på shopping. X'D
 
Sista kvällen. 
 
 
 
 
Allt har varit så fint. Jag känner mig otroligt tacksam och priviligerad att få kunna åka på en sån här resa. Tack min fina älskade familj för att ni finns och för att vi kan dela såna här saker tillsammans!
#1 - JUNITJEJ

Vilken underbar resa ni hade!!!

Svar: Bästa semestern på länge :)
Lovisa

#2 - tjongibuljongen.blogg.se

Åh vad härligt det ser ut!

Svar: Det var verkligen härligt! <3
Lovisa

#3 - classica.blogg.se

ser ut som ni hade en riktigt trevlig resa, vackra bilder.