Är numera en "Twilightnörd"

Såg första filmen häromdagen och kan bara säga en sak: Jag är frälst. Så jag var bara TVUNGEN att börja rita en Twilight-teckning. Den är inte färdig ännu, ska färgläggas och skuggas mer, men lägger ändå ut ett smakprov.
#1 - wingers

men åååh! bella är verkligen på pricken ju!



sv: haha, go ahead, försök att sno dem ;P jag vaktar noggrannt ^^

#2 - smäm

åh, vad fint du tecknar!

#3 - Matilda

fint du fick till vinden i hennes hår!



sv: hahaha, jamen visst är det väl knasigt liksom! hela julstressgrejen. och så den där musiken som de envisas med att spela överallt! haha! och så är det liksom VARMT ute.. jag går runt i ballerinaskor liksom, inte en snöflinga så långt ögat kan nå.

då känns det lite knasigt liksom! haha!

#4 - Matilda IGEN.

ok... jag insåg nu att jag skrivit liksom sjuhundragånger i kommentaren innan.



så nu känner jag mig som fjorton år igen.



hahaha

#5 - Lona

fint, men nej ! :P

#6 - rafia

hahah visst är det så? wow thats hot

#7 - rafia

och tack så mycket du! jag ääälskar skorna

#8 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gud vad duktig du är!

#9 - Natalie - It's all about attityd

ååh vilken gullig liten blogg du har ^^

take care, puss <33

#10 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det finns verkligen massor av bra jullåtar...glda, balladaktiga, upptempo, rockiga, klassiska, fridfulla, poppiga, roliga...love julmusik!

#11 - Lona

jag gillade bilden, men jag gillar inte twilight :D

#12 - Erika

Hej! Tack så mkt för kommentaren, ja den hundrasen är verkligen urmysig:) Vad glad jag blev när jag kollade in din blogg igen. Jag såg Twilight i maj och blev också helt frälst direkt. Har läst alla böcker flera gånger o var på midnattsvisningen av new moon. det e ju helt knäppt, ska man bli sådär besatt när man e 26 år ha ha:D

Teckningen är verkligen jättefin!

#13 - Sophie

Kul att se att du börjat titta på Twilight :P Haha. Du måste verkligen se den andra filmen! Den är 10 gånger bättre än den första! :)