Sega söndagen med ett guldkorn

Dagen började bra. Ett yogapass och jag kände mig som en ny människa. Frukost på det: Pannkakor med sylt och grädde. Lovely, jag mådde som en prinsessa!

Sen var det dags att börja jobba... Gick det bra då? NÄEJ! Hade lite mailkontakt med en jag gör logotyp åt. Och så har jag ju ett illustrationsjobb liggande där jag ska illustrera baksidan till en kortlek. Idag ville det sig bara inte. Skissade för hand och i Illustrator men det kändes ändå inte bra. Fastnade på massa bloggar istället... Vissa dagar är kreativiteten inte på min sida helt enkelt. Gör ett nytt försök senare...

I eftermiddag kl 16 blir det roligt iallafall. Jag och Micke ska gå på "Monique, the Rock Musical". Musikalen ska tydligen vara jättebra. Den handlar om prostitution och musiken är skriven av en kille som går på min skola. Spännande! Lite kultur i vardagslivet! Skål för det!
#1 - I r o n i e l l e

Pannkakor är sååå gott :)

#2 - ABSSOLUTAARNELA

haha okej :D

#3 - Leia ♥ - det lilla extra

Ja, testa är ju aldrig fel :P

#4 - Carro

svar:jag känner stress när det är söndagar.

#5 - ღ Sabine

gott med pannkisar ^^

#6 - starfish

grym blogg!



läs&komentera gärna vår med! vi är två & vi skriver om allt du kan tänka dig, mode - skvaller om kändisar - skönhetstips osv..

#7 - R-becca

fin blogg, hoppas du gillar min och fortsätter läsa den :)

kram!

#8 - Tobias

Den tröjan är perfekt sånna här dagar :)



tack, hoppas din söndag också har varit bra!

#9 - R-becca

tydligen inte ;p dom är väl avundsjuka på varann;)

#10 - starfish

sv: jag håller med dig, vad har hänt med världen liksom.. sjukt..

#11 - Leia ♥ - det lilla extra

Ja, precis. Klart att man bränner sig om man inte är försiktig. Så är det väl med allt som är varmt, med eller utan sugrör!

Fast har ju mjölk i mitt te, så det kyls ner lite.

#12 - Malin

Snygga illustrationer! Har du testat amerikanska frukostpannkakor? Succé!

#13 - MESTELSA

hejhej! allting bra idag?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

#14 - Malin

Sv: Tack så jättemycket! :)

#15 - Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

#16 - emina

Åh vilka underbara bilder du gör! Hur går det med ditt företag:D



Men hurrdu jag hålelr helt med på min tecking. Jag tycker ockå tatueringen är blaffig... och ful haha. Men för att itne alla ska se identiska ut så ja... gör jag sådant. men tack ändå haha:)

#17 - Petra

söt teckning :)