Twilightbilden färglagd

Såhär blev det, använde mig av färgpennor. Scanningen blev dålig så Photoshop fick komma till undsättning, hehe.

Är jag nöjd? Njaaee.... Den har sin charm, precis som den svartvita varianten. Men det är väl kanske inte så likt som jag hade hoppats. Det kanske är ett annat vackert par? :)
#2 - smäm

fint med färger!

#3 - emina -konst & kreativitet-

Snyggt! Scanningen kan faktist vara jätte dålig :S

Det är klart det är dom det ser väl vem som helst:D

#4 - Ewe

Skitfiiiint ju!

#5 - Erika

Fortfarande fin:) Och ja, New Moon är absolut sevärd. Mkt bättre än Twilight eftersom New Moon är nästan exakt som boken. Alla viktiga saker är med. Fast inget slår ju böckerna så klart, dom är det bästa som finns. Har läst alla flera gånger ha ha:D Det finns ju även en annan bok av samma författare, Genom dina ögon. Helt underbar den med. Du som är så duktig på att rita skulle absolut läsa den och sen illustrera från boken. Skulle vara häftigt att se:)

#6 - Sophie

Jag tycker att bilden var jättefin! Men jag tycker du ska rita en med Bella och Jacob ;) Haha.

#7 - Mathilda

Fin bild :D

#8 - emina -konst & kreativitet-

Åh tack, kul att du gillar det:) Har du gjort någpt i akryl? Vore kul att se...



Mmm vore kul att vidga sina vyer lite. sannerligen!

#9 - emina -konst & kreativitet-

Åh väntar ivirigt på att få se akrylbilden:D Vad är det du målar?

Jag skulle kunan testaatt göra mer orealistiskt haha:D

#10 - c

jo jag har en fin släkt, trevligt att du gillade bilderna :)

- wow du kan verkligen måla fint, jag kan inte ens göra en streckgubbe rak =s

#11 - Malin

Jättefint! Även om den svartvita var fin också! :)

#12 - Nicole Sanzetth

Duktig du är!