Satans blyertspenna!

Nu har jag tvättat min t-shirt jag vet inte HUR många gånger och det är ÄNDÅ blyertsfläckar kvar på den från en dag när jag skissade! Vad sjutton är det med blyerts egentligen? Är det superduper-proof eller vad? Helt omöjligt att få bort... Om nån har tips så tar jag gärna emot. #¤%&//"@$€##.... ggrrrr....
#1 - Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

#2 - Hanna

Har du testat med galltvål eller vanish? urtöntig reklam men det funkar bra! ^^ hehe :)

#3 - Jolbi

Tack snälla!

Suddigummi kanske funkar...fast kanske inte efter tvätt...annars är vanish spray toppen!

#4 - Anonym

Sv: Tack så jätte mycket!

Din kommentar gjorde mig otroligt glad <3

#5 - Anonym

Jag glömde säga att din blogg är jätte fin!

#6 - Leia ♥ - det lilla extra

Hoppas du får en fin fredagskväll!

#7 - Anonym

Sv: ännu en kommentar som gjorde mig otroligt glad!

Din kommentar gjorde att jag sken upp för ett litet ögonblick.

Tack så mycket!

#8 - D E L L A

Ingen aning faktiskt, brukar skrubba med YES. Brukar funka ^^'



sv; Hmm, tror att det är idag faktiskt..

Aha, härligt :)

Tack!

#9 - ELLINORAK

sålite så:D haha nej men inte direkt ngt man tänker på bara sådär ;)

#10 - Matilda

jobbigt det där! tyvärr har jag inget tips!



sv: tack så jättemycket!

#11 - Matilda

oj, missade en av dina kommentarer!



håller med om det där med bildlärare som ska predika och predika om vad man borde och inte borde göra. mina bildlärare tjatade hela tiden på att jag skulle SKISSA mera. har aldrig varit så mycket för att just skissa, utan vill få det "fint" direkt utan en massa kludd! så, det spelade ingen roll hur mycket de tjatade.. haha