Nu bär det av...

...mot nya äventyr! Vi är mitt inne i flytten och eftersom vi inte får lägenheten förrän 1:a september kommer vi bo hos mina föräldrar, Mickes mormor och Mickes föräldrar några dagar. Tillgången till internet kan vara begränsad, därför får jag se hur mycket bloggande och ritande det blir. Annars ses vi här igen i september!

Det har varit mycket känslostormar de senaste dagarna, har nämligen tagit farväl (på återseende!!!) av många kära vänner. Jag är sämst på att säga hejdå, börjar alltid gråta, åtminstone efteråt när vi skiljts åt. Och jag kommer gråta floder nu när vi lämnar kära Piteå. Vilken fantastisk liten stad det är! Jag har verkligen trivts och hit kommer jag verkligen vilja återvända, om och om igen.
#1 - Melina

Lycka till i din nya stad och med ditt nya liv! Jag kommer fortsätta följa dig på bloggen. :)

#2 - Jenny

Lycka till med allt! :)



sv: Ja, Photoscape är riktigt bra! Det går snabbt att redigera bilder om man skulle vara för lat för att göra det i photoshop. ;)

#3 - Junitjej

Vart ska ni flytta? Lycka till med flytten?

#4 - Neha

Vad roligt att få ny lägenhet

#5 - Hanna

Hej hej! hur har det gått för er med flytten? Har ni flyttat in i lägenheten än? :)

kramar från Piteå