Klartecken från kund
#1 - emina -konst & kreativitet-

Åh vad roligt!vad är det du ska göra för väggmålning?:D



SV: haha jasså! ja du har bra smak;) haha

#2 - Daniel

Tummen upp!! :))

#3 - Mickan

Rivstart Över 300 tips på att starta eget har jag för mig boken heter :) Shit va nice! Tycker du det är roligt med allt med företag, kunderna och illustrera? Jag har skrivit upp en lista vad jag behöver fixa innan jag kan starta företaget och det är faktiskt körkort! Håller på att spara till det nu så :) hehe

#4 - Lina

Jättekul! Kolla vad det rullar på för dig nu... Spännande att följa dig och himla så glad jag är att jag gick på kursen som just du gick. Inspirerande till tusen!



Kram och lycka till!

#5 - emina -konst & kreativitet-

SV: tack:)

vad roligt! hur fick du det uppdraget? Tips?Hm. Använd rätt färg. Inte för rinnig. Och ta pauser det är lätt att bli lite blind då man itne ser hela när man arbetar;)

#6 - Mickan

Hello igen! En fråga, får man ta studielån samtidigt som man driver ett företag? Det är väl att man inte får tjäna mer än en viss summa och om man tjänar över det så får man betala tillbaka eller så? Förvirrande!