Tillslut lossnade kreativiteten

Suttit och skissat på en väggmålning idag utan vidare resultat. Det tog emot att hitta på något fint och bra. Det gick liksom inte. Och nu tisdag morgon har jag möte med kunden. Men TILLSLUT hittade jag en idé som jag kände mig nöjd med (ej det gula här ovanför, det är endast eget skapande). Kanske var det efter 3,h timmes föreläsning om bokföring? Vem vet... Och vad kunden har för åsikt imorgon återstår att se...
#1 - Mickan

Hej! Grymt intressant blogg! Ska lägga dig till mina favvisar :) Har en lista på bloggar jag brukar besöka. Var det svårt att starta ett eget företag? Jag har gått i tankarna på att starta ett foto företag men känner ingen i min ålder som har startat eget. Jätte tacksam för svar :)

#2 - Mickan

Tack!! Det behövde jag verkligen höra!! Jag ska söka in till foto skola i höst men den är jätte populär och det är stor risk att jag inte kommer med, så om jag inte kommer med så har jag i alla fall ett företag! :) Yes va bra! Ska kolla upp det med arbetsförmedlingen :) Jag beställde en bok om att starta eget företag igår, så det ska bli kul att läsa den! Min pappa har startat ett företag så jag tror han kan hjälpa mig en del :P Hur gör du för att få kunder? Vad beställer dem för något? Illustrationer till reklam eller mönster? Intressant sånt där :D

#3 - Neha

Härligt att det lossnade tillslut=)