Helgens sagobröllop

Var bara tvungen... :) Inte särskilt likt men fick roa mig med nya pennorna iallafall!
#1 - Hanna

Aw!! Vad fint det va:)

#2 - Leia

Vad duktig du är!

#3 - Neha

Snyggt, även fast det inte var super duper likt:D

Fast det är lite det som är hela grejen med att vara kreativ, man gör det på sitt sätt=)

#4 - ida

wow otrlig snyggt! :o

förresten så har jag en tävling på min blogg just nu, med stor vinstchans:D VA MED & LYCKA TILL!:d

#5 - Smilingstrudle

Vad snyggt!!!!!

#6 - Alina

händer ikväll sötnos? =)

#7 - sara

gud vilken snygg, diggar din ritstil (:

#8 - jen

riktigt snyggt gjord!

#9 - Sara

sv: tack (:

#10 - Lilla Kompisen

Tam tam tatam, tam tam tatam tamta tatam tam...osv.



Daniel är snyggare på din bild än i verkligheten! Jag gjorde också en bröllopsbild...fast med lite "rump-humor" inblandat:)



http://www.lillakompisen.se/?cat=14



Prickig midsommar!

#11 - Linn

Väldigt vackert tecknat och bakgrunden med fåglarna och allt gillar jag verkligen. Oj vad många Promarkers du har nu! Man blir själv sugen på att köpa lite fler...det är ju positivt att de håller så länge också

#12 - Karin

Så fin och inspirerande! =)

#13 - Lucy

I like!

Fixar du bilderna efter att du färglagt dem med pennor i ps eller nåt sånt? :)