Lovebirds

Mamma fyllde år häromdagen och fick då denna tavla av mig. När jag målade den tänkte jag på hennes och pappas 25-åriga bröllopsdag, som de hade för några månader sen.
Jag hoppas hon gillar den :)
Passepartou och guldfärgad ram köpt på Clas Ohlson.
#1 - Jonna

Vilken fin! :)

#2 - Jonna

Tack :) Eller hur!

#3 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha så bra vet jag itne om det går men tack!

Och tack för att du blir glad bara genom att man skriver en enkel sanning =)

#4 - Sanne & Flisan

Hejsan!



Vi har startat en blogg där vi lottar ut headers.

Vi har utlottningar nästan varje dag så det är värt att gå in och titta lite då och då :)



Kram Sanne och Flisan :)

#5 - Matilda

den var himla fin! verkligen!



haha, jo jag har sett sushi-usb:n! men använder så sällan usb:ar så därför har jag hoppat... och köpt vanlig ätbar istället! hehe! ;-)

#6 - Malin

Ja, jag förstår det, lite overkligt nästan! :-)



Jag skulle nog vilja resa utomlands i så fall, men det blir nog skönt att bara vara ledig också. Kanske blir någon tripp till Stockholm i alla fall.

#7 - Maria

Oj vad fin! :D Så enkel, men ändå så rätt.