My moment of fame! Typ...

Ja, som datumet säger, har jag min examensutställning! Det blir även ett uruppförande av ett musikstycke jag har skrivit. Allt är en del i mitt D-arbete. Det kääääns som att jag har läget under kontroll iallafall. Det här kommer bli bra!
Välkommen till Musikhögskolan i Piteå!
#1 - Neha

Gud vad kul!!

#2 - Lina

Den är så fin - din inbjudan! Är säker på att det kommer att gå jättebra. Blir spännande att se/uppleva!!



Sov nu långa nätter och ladda energi!

Kram kram.

#3 - Nathalie

Åh, vad spännande! OCh så himla fin inbjudan!

#4 - Ida

Hej Lovisa!



Tack så mycket :) Du gör jättefina saker också, superfina teckningar och målningar! Såg bilder från din utställning, fint! Såg tydligt att bilderna följde en berättelse, var det du och micke på hästen? ;) Ni är välkomna ut på stugan nu i sommar! Kram / Ida