Kvällsgrubblerier

Kom på att det var länge sen jag gjorde mina små "vardagsteckningar". Jag har saknat att rita dom! De är så härligt enkla och säger samtidigt så mycket mer än ord. Dags att fortsätta traditionen igen!

Helgerna är ganska sega nuförtiden. Inte mycket blir gjort... Jag jobbar ju och sliter i veckorna (som telefonförsäljare), men tanken var ju att jag skulle ta tag i mitt illustrationsföretag på min lediga tid. Så att jag kan skapa nya kontakter, skapa en portfolio, göra klart min webbsida, bokföra ikapp och massa annat. Men det går väl lite sisådär... har haft lite dåligt med energi och mest klickat runt på onödiga internetsidor (Facebook är LIVSFARLIGT). Min ursäkt får väl vara att det har varit mycket att göra med flytten, jag har varit sjuk och faktiskt precis hunnit börja på det nya jobbet. Massor av saker i skallen, svårt att hinna med allt på en gång. Ja, jag får skylla på det.

Nu har jag precis klivit ur ett varmt bad och en skön dusch. Den pågående Photshop-målningen är långt ifrån klar... Evighetsprojekt? Nej då, den måste bli klar. Jag har ca en miljard bilder kvar att göra till Mickes rollspel. Jag har fått lova honom att inte publicera fler rollspelsbilder här på bloggen förrän rollspelet är klart. Och det respekterar jag självklart. Ni ska få se bilderna så småningom, det lovar jag :)
#1 - Neha

Jag gillar dina vardagsteckningar med:D

#2 - Emma

Ibland måste man ju faktiskt vila sid i form ;)

Kul med vardagsteckningar =)

#3 - SARAS FOTON & TECKNiNGAR

söt illustration :3

#4 - SARAS FOTON & TECKNiNGAR

söt illustration :3

#5 - SARAS FOTON & TECKNiNGAR

söt illustration :3

#6 - SARAS FOTON & TECKNiNGAR

söt illustration :3

#7 - SARAS FOTON & TECKNiNGAR

söt illustration :3

#8 - SARAS FOTON & TECKNiNGAR

söt illustration :3

#9 - SARAS FOTON & TECKNiNGAR

söt illustration :3

#10 - SARAS FOTON & TECKNiNGAR

söt illustration :3

#11 - SARAS FOTON & TECKNiNGAR

oj jag råkade klicka några för många gånger på enter SORRY!

#12 - SARAS FOTON & TECKNiNGAR

oj jag råkade klicka några för många gånger på enter SORRY!