Kolibri

"Kolibri" - Augusti 2011 - Akryl och kollage på kartongskiva

Jag vet inte exakt hur jag fick idén till den här bilden, det kan nog vara inspiration från flera olika håll.  Häromdagen såg jag en häftig datorgjord bild på en kolibri, igår var jag på en konstutställning med mycket färgglada tavlor... tidningspapper är ju alltid roligt... tja, och så ville jag nog utmana mig själv att måla en fågel.
#1 - Alexandra Alexandersson

Otroligt bra. En av mina favoriter av det jag sett från dig so far :D

#2 - TIDSTJUVEN

Jättefin! :D Vilken häftig teknik.

#3 - kolakatten

wow, den blev riktigt snygg!:D

#4 - Ida

Gillar denna, jättesnygg!! :)

#5 - Therese

Wow, vilka härliga färger! Riktigt snyggt med tidningspappret under :)

#6 - Anna Westin

Vad fint! Vilken rolig idé att använda tidningspapper i bakgrunden. :)

#7 - emilia

du är alltså såhär svinbra och säger till MIG att min blogg är inspierande? wow. tack!!