Lite övningar


Jag försöker öva perspektiv. Det är betydligt svårare i Photoshop än i Illustrator, eller i jämförelse med vanlig penna-papper-teknik, har jag märkt. Men jag tränar vidare!
#1 - Helena

Brukar läsa din blogg men är lite dålig på att kommentera så ville mest säga Hej :)

#2 - joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dagen så passa på att gå in och anmäla dig:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/08/dagens-blogg_11.html

Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram

#3 - Lisa

Nice, inspirerad av Red Riding Hood?

#4 - Emma Nordgren - Foto

Wow supersnyggt! Har du gjort det i photoshop? Är riktigt imponerad

#5 - Efraim

Jag tycker båda ser riktigt bra ut! Har du målat av glaset?



Sen undrar jag, vad sägs om ett länkbyte? Håller på att göra en länklista på min blogg och kollar runt vilka illustratörer som skulle vilja nätverka lite :)

#6 - Saga

Den första var speciellt snygg fast den andra var också riktigt bra! Fortsätt så. :)