En beige liten farbror

Inga specifika kommentarer. Bara en liten skiss, färglagd i Photoshop.
#1 - Matilda

Åh vad härligt att du tecknar!

#2 - Jossie

hej!

haft en bra helg? :)



Kram!

#3 - M E R E I

- duktig du är!

#4 - molly

najsig blogg alltså. super fin faktiskt :D

checka gärna min blogg och lägg in en kommentar så vore du superduper bäst!

#5 - jennifer / photography

Ingen fara, bara sanningen.. :)

Tusen tack! Vad roligt att höra det också - det gör mig jätteglad :)

#6 - Jossie

sv: åhåå trevligt :D jodå min helg har varit helt okej, jobbat lite och umgåtts med vänner :)

#7 - i i d z. [FOTO]

du är asduktig på att måla/rita! :D

jätteduktig verkligen ^^

fin blogg oxå! :D



KRAM!

#8 - Caroline

Vet du vad, han bor i Malmö och brukar gå över övergångsstället vid Pildammarna (om du vet var det ligger) när jag kör till jobbet och han heter just "Farbror Beige", enligt mig :)

Fin bild!

#9 - Maria - med bebis i magen ☆

duktig du är :)

#10 - i i d z. [FOTO]

sv; jajamän, jag har designat den själv ^^

tack! :D



KRAM!

#11 - TIDSTJUVEN

Vilken söt! :D

Nu har jag helt kärat ner mig i din blogg, så du hamnar bland mina favoriter på Bloglovin'. :D

#12 - Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

#13 - Anonym

…WOW!!! DEt är jättecoolt det du gör, och jag gillar själv att rita, så skulle du kunna lära mig?…