Torsdagstema: Surrealism i vardagen
Målad med promarkers och pigmentliners (jäkla scanner som ska förstöra färgerna...)

Denna veckas torsdagstema är bestämt av Artemilia. Se fler bidrag hos henne! 
Sjukt svårt tema denna gång, visst inte riktigt hur jag skulle tolka det... Jag menar, om man plockar in surrealistiska element i en vardagssituation, så är det ju inte "surrealism i vardagen" längre utan enbart surrealism. Så tänker jag iallafall...
 
Jag valde iallafall att rita en tjej som ser drömfigurer i sitt badskum. Det brukar för mig kännas surrealistiskt och drömlikt när jag badar och drömmer mig bort någon helt annanstans :)
#2 - Liten Mupp

Vilken fin! Älskar människans hår!

#3 - Karin

Vad söt! :)

#4 - Jennifer Nilsson

Jättefin! :)

#5 - Mia

åh...gillar den bilden jättemycket!! Härlig!!

#6 - Sandra Fröjd

Duktig du är, jättefin! :)
Ja, Hattjakten! Jag kom på att jag har den boken gömd någonstans, skulle verkligen vilja hitta den och ha den som inspiration och bläddra i. Får väl rota lite ;)

#7 - Helena

Ååh, underbar. Får man köpa?

Svar: Åh, tack :) Alltså...jaa, du kan väl få köpa om du vill? Just nu är teckningen i en anteckningsbok (ca A5 format). Kontakta mig gärna igen om du är intresserad :)min mail är [email protected]
Lovisa

#8 - Anna Westin

Vilken fin! Jag skulle älska om det kom upp små kaniner när man badar! :)

#9 - p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

Vad använder du för färger till huden ?(promarkers)