Prima ballerina
Blyertsskiss från skissboken, fullversionen som jag inte visat på Instagram.

Jag älskar verkligen mangastil, lolitas och allt sånt där. Det går liksom inte att komma ifrån, hehe. Och för tillfället är jag lite besatt av bjd-dolls, asiatiska dockor med ledade armar och ben. De ser ut som mangafigurer och är hur fina som helst. Jag vill ha en!!! >_< Kanske låter barnsligt men de är verkligen fina samlardockor och det skulle vara perfekt att ha en som referens när man ska måla människor i olika poser. De kostar dock från 2000 kr och uppåt (!) så tills vidare får jag nöja mig med att titta på foton. 
 
Här är min Pinterest-board där jag samlat lite snygga bjd-dockor. Perfekt att inspireras av när man ritar! :)
 
#1 - Martina [eluminél]

Sådana är så fina, vill ha sånt när jag flyttar. Och ett helt skåp fyllt med min manga och anime....

Svar: Åh ja eller hur! Det vore en dröm att bo så! ^_^
Lovisa

#2 - Fatma

så snyggt!

Svar: Tack så mycket! Va roligt att du gillar bilden :)
Lovisa