Lucia
 
Blyertsskiss färglagd i Photoshop (inspirerad av nya Disneyfilmen *Frozen".

Åh, Lucia, denna underbara mysiga högtid! <3 Jag blir alltid så sentimental för jag minns luciatågen vi alltid hade i skolan och hur både roligt och jobbigt det var. Jag gick musikklass i högstadiet och det kunde vara upp till 20 luciatåg vi skulle gå den dagen, runt bland en massa olika företag. Sjunga för allt vi var värda. 
 
Ljusets högtid, mitt i allt detta mörker.
 
#1 - Anonym

Å superfin! :)

#2 - Louie

ja lucia är så mysigt :)
jättefin bild, hennes ögon är så stora och fina :D

Svar: Ja visst är det en mysig högtid? :)Tack så mycket!
Lovisa

#3 - Jennifer Nilsson

Otroligt fin bild - jag älskar den! :D

Svar: Åh tack så mycket!
Lovisa

#4 - Andrea Femerstrand - Illustratör

Fint!

Japp, precis som du nämnde, påminde om en av huvudkaraktärerna i Frozen.
Den ska bli kul att se sen när den släpps i Sverige förörvigt.


Hoppas att du hade en skön Lucia!


Svar: Tack! Ja jag längtar tills jag får se den filmen :)
Lovisa

#5 - Adine

Så himla vackert!! Du är verkligen superduktig :)

Svar: Tack snälla! :)
Lovisa

#6 - Tove

Vilken underbar bild! Jag tycker verkligen om din ritstil! :D

Svar: Åh, tack så mkt! ^_^
Lovisa

#7 - MATILDA

fint :)!

#8 - Anna Holm

jättefin bild!

Svar: tack så mycket ^_^ roligt att du gillar den.
Lovisa