Nördigheter
Livet är extremt nördigt just nu, och därmed väldigt kul! Nästa vecka ska jag till Göteborg för att gå på Hobbitpremiären tillsammans med ett underbart nördigt kompisgäng. Förberedelserna inför detta är det enda jag har på hjärnan...
*Måla målaaaa.... alviska armskydd*
Det blir en och annan kludd i skissboken men inte så ofta som jag önskar. 
Mitt hår är äntligen sönderblonderat igen! Yaay! (Legolasfrisyr är work in progress...)
...Och så flydde jag in i Harry Potter-världen häromdagen. Underbara bok, dej har jag läst 8 gånger nu. Alltid lika bra! <3
#1 - Martina [Eluminél]

Alltså jag fnissar massor nu. Kommer bli så fint!
Är så taggad. Fest. Åh. Dvärgar. Alver. Musik!!!!!!!!

SMAUG!

#2 - När Annie fotograferar

Superfina armskydd :-D

Svar: Åh tack! :D
Lovisa

#3 - Maria

Himla söt skiss. :)

Svar: Tack! ^_^ Roligt att du gillar den
Lovisa