En liten räv i skogen
Målad på fri hand, först med blyerts sen rentecknad med svart pigment liner och färglagd med Promarkers.
 
Helt otroligt, jag har målat en bild med bakgrund! Det händer så otroligt sällan att jag blir tvungen att applådera mig själv. Och så länge sen det var jag ritade något seriöst också? Men igår regnade det äntligen, efter en lång period av värmebölja, och då fick mina promarkers komma fram. Det är verkligen så; i regnigt väder mår kreativiteten bäst!
 
Först ritade jag bara räven i förgrunden, men sen kom jag på att det nog vore trevligt för den om den fick en skog att bo i. Och M tyckte att den borde få en kompis. Sagt och gjort, så växte bilden fram!
#1 - Frida

oj så söt!

Svar: tack så mycket!
Lovisa

#2 - Malin

Å, den skulle man ju vilja ha inramad i lekrummet!

Svar: Va roligt att du gillar den :)
Lovisa

#3 - Maria

Så sött! Den skulle jag gärna ha hemma på väggen :)

Svar: Va roligt att du tycker om den :)
Lovisa