En massa ritande...
Blandade illustrationer från min skissbok på jobbet, upplagda på Instagram.

Jag tycker att jag är så himla okreativ men faktiskt så klottrar jag en hel del om dagarna. Grejen är väl att jag liksom "inte gör nåt med det". Det blir en illustration i skissboken och sen ut på instagram. Sen inget mer. Jag borde bygga en portfolio, knåpa ihop tavlor så jag kan ha en utställning, göra den där barnboken jag tänkt göra så länge... Många många små sidoprojekt som aldrig lämnar hjärnan. 
 
Nån dag ska det bli nåt stort av mig. Nån dag...
#1 - marina

Har du gjort något roligt i helgen? :)

#2 - GeMina Arts

Sv: Tack! Jo vi gillar också ugglor! :P Vilka fina bilder! Såg att du också tecknat en superfin uggla! :)

#3 - Ida

Ja det skulle vara jättekul att se någon bok av dig någon dag, du måste ju ha hur mycket material som helst ju! Du är jätteduktig! :) Du har verkligen utvecklats i din tecknarstil de senaste åren.. Bor ni kvar i Husquarna?. Jag borde ta och besöka er någon gång.. :)