November, november. Konstnärligheter, monster och kaniner
 
- I början av månaden hälsade jag på hos min fina lillasyster...
- ...och som vanligt när vi ses så producerade vi konst.
-  Mycket fantasytänk just nu. Drömma om andra världar...
- ...och måla en massa alver med coola dräkter.
- Mitt i förkylningskvällen fick jag ett ryck och målade fler tavlor.
- Går frostiga promenader längs Vätterns strand.
- Porträtt av mitt förkylningsvirus.
- Porträtt av kaninerna som jag och syrran hade när vi var yngre.

Annars så är november en månad full med grubblerier om både framtid och nutid. Det händer mycket roliga saker och det står också ganska mycket still. 
#1 - Martina [Eluminél]

Älskar viruset, haha!
Jättekul!

Svar: Hehe...det var en riktig fuling...
Lovisa

#2 - Emma - fotograf och illustratör

Gillar teckningen på era kaniner! :) För det första så är dom otroligt söta, och sen tycker jag mig kunna läsa av deras personligheter, hihi.

Svar: Tack, va kul! Hehe, de hade verkligen exakt de personligheterna som i teckningen: Den ena kaninen helt hyper och livrädd för allt, den andra helt cool och jätteslö :P
Lovisa

#3 - Malin Aurora

Så fint!