Torsdagstema: Hemligt
Porträtt av bloggerskan Mika. Vad tänker hon på?  - Blyerts och bläck

Veckans tema är alltså "Hemligt", så jag ritade en person som såg lite hemlighetsfull ut. Här på teckningen ser hon nästan lömsk ut, så ser hon inte alls ut på foto, hehe.
 
Fler torsdagsbilder finns bland kommentarerna hos Nollfemnolltvå.
 
#1 - Therese

åååh, vad fint det har blivit här!! Så grymt snygga sociala medier -symboler ^^ Me like!!

Svar: Tack! :D Kände det var dags att förnya lite, så jag testade mig fram. Ikonerna/symbolerna kanske blev aningen små, jag vet inte... men det får funka så länge. Headern ska fyllas på allterfersom :)
Lovisa

#2 - M.Å.J. Jansson

Vilken finurlig en :) Snyggt!

Svar: Hehe tack :)
Lovisa

#3 - Mikaela

Super duper fin! Påminner lite om lilla My från mumintrollen <3.
Precis så lömsk kan jag vara ;). Jag älskar den! Lägg nu upp en bild eller två på dig så kan jag teckna av dig!

Kram
Mika

Svar: Tack! :D Haha ja kanske lite? ;) Roligt att du gillar den.Så fort jag får tid kan jag lägga upp lite foton på mig själv så du kan rita av.
Lovisa

#4 - majamyra | tired parents and happy kids lives here

Hej, vad fint du fått här då! Cool tolkning på veckans tema. Jag gillar ögonfransarna och brynen speciellt :)

Svar: Tack så mycket! Va roligt att du gillar det :)
Lovisa