Kreativt mys
Det var länge sen jag satt såhär. Med favoritmusiken, alla pyssel- och ritgrejer framme och med en kopp te. Det är sällan jag har ro i kroppen att göra det. Ikväll hände det! Först har jag gjort ett födelsedagskort åt en vän och nu är det dags att skapa mera... men vad? :) Det får vi se! Back to business!
 
#1 - Martina [Eluminél]

Love when it happens <3

Har haft 2 dagar i rad som jag kunnat göra så med. Men imorgon.. tillbaka till arbetet i 5 dagar. åh.


Svar: Alltså usch va jag inte ville jobba idag. Låg vaken större delen av natten med jobbångest och nu på plats känns allt nervöst och ovant. Man vänjer sig snabbt vid ledighet ;)
Lovisa

#2 - EMMAWHO

Underbart när det blir så!

Svar: Eller hur? :D De tillfällena borde vara fler bara, haha. Men man får kanske ta sig i kragen?
Lovisa

#3 - GeMina Arts

Det ser verkligen mysigt ut!!!

Svar: Bästa typen av kväll! ^_^
Lovisa