Senaste instragramteckningarna
Skissboken är inte död, nejdå. Det dyker upp rödhåriga alver ibland, blandat med små söta katter och disneyhundar. 
Jag har målat klart en katt-tavla också, som har haft en omålad tekopp i många månader. Men nu så, nu är katten nöjd och glad.
 
Vintern har Sverige i ett fast grepp och allt är grått och fult. Februari står för dörren och det stressar mig något så enormt. Och sen kommer Mars. Hejåhå, nejtack liksom. Men man får se till att ha små saker att se fram emot, små tillfällen som kan pigga upp en i denna trista grå och kalla tillvaro.
Imorgon ska jag förhoppningsvis på bio och om några helger ska jag hälsa på hos familjen. Längtar <3
 
#1 - Therese

Den lilla prick-katten är så söt! :D
Hoppas du får lite mer energi snart, att det ligger snö är ju så mycket bättre än att det bara är grått iaf :)

Svar: Hihi tack! Ja snön gör det lite roligare och finare. Fånga snöflingor på tungan och gå på äventyr i vinterlandskap.
Lovisa

#2 - marina

Jag tycker allt är så fint nu, vi har precis fått snö liksom. :)

#3 - EMILIA LUNDGREN

Brå

#4 - Sia

Älskar katten med koppen!

Svar: Hihi tack!
Lovisa