Tecknarstund i skogen
 
Foto och redigering: Jespher Johansson
 
Kolla vilka mysiga bilder som Jespher tog på mig för några veckor sedan! ^_^ Jag vet aldrig var jag ska göra av mig själv när någon tar kort på mig såhär, så det var säkrast att ha ritblocket i handen.
#1 - Therese

SÅ fina bilder på dig!! Fina färger och mysigt ljus :D <3

Svar: Tack! Det var väldigt trevligt ljus den kvällen, men det försvann fort tyvärr.
Lovisa

#2 - Isabella - Szalai Fotografi

Waah, översta bilden var helt underbar!

Svar: Tack snälla! Översta bilden är min favorit också :)
Lovisa

#3 - Andrea

Sjukt mysiga bilder! Den översta passar perfekt som header till bloggen ju. Sagotema och konst <3

Svar: Oh, ja det vore kanske fint att ha som header? Jag får fråga fotografen om det är okej :)
Lovisa

#4 - Louie

fiina :D

#5 - När Annie fotograferar i Kalifornien

Så himla fint!

Svar: taack! <3
Lovisa

#6 - Anna Namnori

Fantastiska bilder!

#7 - tjongibuljongen.blogg.se

Fina bilder!