Önskelista 2014
 
Kanske mest en köpa-saker-till-mig-själv-lista, eftersom jag faktiskt inte önskar mig någonting egentligen.
Jo, snö. Snö önskar jag mig. Och många kramar.
 
1. Långbåge. Helst en Falco Spirit eller Falco Triumph Vintage.
2. Fluffig, gosig morgonrock i frotté. Gärna färgglad. (Det finns en ännu rödare på Åhléns. DEN.)
3. Nya skinnhandskar/mockahandskar.
4. Hellånga träningsbyxor.
6. Hörlurar från Sennheiser
 
#1 - Therese ↣ miaulin ↢

Åååh, så mysigt med önskelistor, blir också sugen på att göra en ^^ Träningsbyxorna var ju ascoola, påminner lite om Hunger games XD

Svar: Ja jag blev inspirerad av Elin ^^ Känns roligt att ha för sin egen skull, och...om någon skulle "råka se" ;DEller hur, visst är dom snygga?!
Lovisa

#2 - Elin [ n e v n a r i e n ]

Shit den hoodien var sjukt snygg?! Vill med ha!!

Svar: Ja visst är den?!? Starkt ha-begär på den.... :D~~~ Den skall köpas!
Lovisa

#3 - maria at inredningsvis

Vilka snygga fynd :) hoppas du haft en mysig höst so far

Ny post ute...ett Underbart Vintage hem ingen får missa :)

ha en härlig dag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Tack så mkt! Nu hoppas jag bara att dessa fynd hittar hem till mig också :)
Lovisa