1,5 rum och kök
Lite underhållning jag roade mig med när det blev tillfälligt lugnt på jobbet. Bygga bygga hus...
 
Såhär ser det ut inuti:
1,5 rum och kök. Bara att flytta in! (Badrum finns i källaren)
 
Ritade med pigment-liner och mörkgrå tuschpenna, och lite modifierad i Photoshop.
#1 - Norah

Jag tycker att din ritstil är så mysig - påminner mig om Pettson och Findus eller något liknande. :D

Svar: ÅÅÅÅH det där var typ den bästa och finaste komplimang om mitt ritande jag någonsin fått!! <3 <3 <3 Jag älskar Pettson! Och Sven Nordqvist som tecknar de böckerna har varit min stora idol ända sedan jag var barn. Tack tack TACK!
Lovisa

#2 - Louie

Så gulligt och mysigt, hade gärna bott i det ^^

Svar: Taack! :D Ja visst vore det härligt att ha ett sånt litet knasigt hus att bo i
Lovisa

#3 - byLinn

Men så härligt ritat! Supersött hus

Svar: iih, tack så mycket! ^_^
Lovisa