Alvisk bågskytt i vinterskogen
Här kommer några bilder från när jag var ute i skogen med bågen för någon vecka sedan. Jag följde spåren efter en räv och hörde vinterfåglarna sjunga.
 
Jag hade en helt magisk stund för mig själv uppe på berget. Om jag fick välja hade jag stannat längre men det är kallt om fingrarna att posera med en uppspänd pilbåge ;) Isbitar...
 
För övrigt är vinterlandskapet helt sagolikt vackert just nu med all denna snö. Häromdagen kom det nästan 20 cm över en natt och det var som att kliva rakt ut i Narnia när jag gick utanför dörren på morgonen. Jag är helt mållös nu varje dag över hur fint det är.
 
Jag har lyxen att jobba i utkanten av stan, så på lunchen brukar jag smyga iväg till min alldeles egna lilla sagoskog. En paus från vardagen och verkligheten.
 
 
 
Snälla, kan det få vara så här vackert ända till i vår? Tack.
#1 - Jennifer Nilsson

Åh, så vackra bilder! :]

#2 - Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag älskar alla de här bilderna! :D Loveeeliiii! Och jag lite avis på din skog ;)

Svar: Världens senaste svar meneehh... TACK! ;)
Lovisa

#3 - MATILDA

så fint med snö :)

#4 - Linda

Snö är fantastiskt! Här har den börjat smälta bort. Vill att vinterlandeet ska stanna fram till sommaren!!!!

Svar: Helst borde det vara vinter och direkt slå över till sommar. Eventuellt en liten vecka med vår emellan, annars direkt varmt. Ja tack ;)
Lovisa

#5 - freja, trelleborgs största blogg

fina bilder !
hade också velat prova bågskytte och se ut som en alv :D

Svar: tack! Åh, ja du måste testa bågskytte! Hur kul som helst! Det finns säkert någon bågskytteklubb i närheten av dig dit du kan höra av dig :)
Lovisa

#6 - Josefine Klashed

Magiska bilder! <3

#7 - Beccashammies

Så fina bilder:)

#8 - Maria at Inredningsvis

Vilka coola foton ser ut som från GOT :) jag älskar historia i alla former.

Idag är det snygga stoltips på bloggen:)

Ha en kanon vecka!

LOVE Maria

Svar: Tack snälla! Roligt att höra :)
Lovisa