Flickan med räven och korpen

För ett tag sen fick jag en vision om en bild att måla, inspirerad av min fina vän Therese.

Bästa sagosystern, med djuren som hon är förknippad med.

#1 - Louie

Jättefin!

Svar: Tack snälla!
Lovisa

#2 - Rania {Rowan Tree}

Men wow så fint!!

Svar: Tack så jättemycket! <3
Lovisa

#3 - Jennifer Videtorn

Jag är kär i den här bilden. Så vacker!

Svar: Åh men åh hihi, tack <3
Lovisa

#4 - mammakero

Hur kom ni på era djuridentiteter?
Du är så himla duktig! Klockrena illustrationer!

Svar: Ja du, bra fråga... Therese verkar alltid ha gillat rävar och korpar, hon hittar alltid så fina saker med rävmotiv, och hon brukar skissa fina teckningar av korpar. Så det är väl en känsla i henne som säger att hon hör ihop med dom djuren.På samma sätt är det lite för mig, att jag "känner mig" som ett lodjur. Och lite för att mitt namn börjar på "Lo", hihi ;)

Och tack för din snälla kommentar! Roligt att du gillar mina teckningar <3
Lovisa

#5 - Matilda

Så himla fin bild! Shit så duktig du är :)

Svar: åh men tack! <3
Lovisa

#6 - Evelina Östlund

Åh så snyggt! På minnet mig om Louvis i Ronja av någon anledning